Myskväll!

2013-09-25 | 23:37:15 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej på er!
 
 
Idag hade jag ju först sång och det var jätteroligt och jag har även haft min första pianolektion med Mange. Det var skitkul och massor med läxa, det gillar jag! På ensemblen hade vi en improvisationsövning, där våra grymma lärare introducerade genren Blues och vi elever först fick en uppgift att skriva en text på någon minut och sedan sjunga den efter en melodi som Mange kom på. Sedan böt de uppgift och nu skulle man gå upp och nynna en melodi till den nya ackordsföljden. Denna gång fick jag sjunga och det var skitkul! Det är så himla nyttigt med sådana övningar!
 
Just nu är Ella hemma hos mig och ska sova här. Vi har gjort pizza, ätit godis, kollat på stalkers, gått hem till henne för att hämta sovsaker. Nu sitter hon och pratar lite med sin pojk och sedan ska vi kolla på film. Tur att jag har sovmorgon imorgon tills klockan 14.
 
 
//Linn 
 
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________