Första dagen....

2013-09-25 | 00:00:40 | AMB | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
...som jag varit hemma på kvällen och inte gjort något annat. Jätteskönt! Alla andra dagar har jag varit på kv eller spenderat med någon kompis. 
 
Idag kom det efterlängtade Logic Pro X! Det tar dock väldigt lång tid att ladda ner programmet, men nu har det åtminstone kommit! Jag har även hunnit tränat fotboll, som jag inte hunnit tränat, senaste gången var för två veckor sedan då jag spelade match. Efter detta har jag tillbringat många timmar i studion med en låtskrivaruppgift vi haft. Skypeat har jag också gjort med mina saknade vänner Alva och Maja.
 
Idag har vi ävem haft en föreläsning med entreprenörskaps proffessorn från KMH. Det var intressant! Han snackade ganska mycket om hur man kan börja tänka för att få upp ett "business-tänk".
 
Imorgon har jag blivit inbjuden av Emmy (sångpedagogen här på AMB) att vara med på en gemensam sångundervisning med sångana på AMB klockan 9.35 och sedan ska jag ha min första pianolektion med Mange. Intressant! Mot kvällen ska jag och Ella köpa ett såkallat pizzakitt och göra hemmagjorda pizzor och titta på stalker, sedan sover hon här! Trevligt, trevligt!
 
Puss och kram och godnatt!
 
 
//Linn
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Johanna

Alltså älskade hjärtevän, blir så glad när jag ser att det går bra för dig där borta!! Du är ju så värd det. ♡ Du får MER än gärna vara modell för mig när du kommer hem nästa gång, så kan jag få lite uppdatering ur livet ditt också.. Puss!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://aalmajohanna.blogg.se                2013-09-25 ♡ 09:29:56
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------