En spännande fortsättning av veckan!

2013-09-19 | 00:37:00 | AMB | Linn's liv | Musik | Sporter | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
 
Hej!!
 
 
Hehe, det var inte igår... 
 
Måste säga att jag inte haft internet så att jag kunnat blogga och inte har jag haft tid heller... Nästan alla mina dagar har gått åt att spendera på KV i studion och jobba på min och Vendelas låt med Adam. Mina sporter har också påverkats pga detta och även en hemskt jobbig förkylning... 
 
Jag tänkte berätta lite snabbt att jag numera spelar fotboll här i Tingsryd och fick vara med på en match innan jag hoppade alla träningar pga sjukdom med division 2. Fick dock avbryta matchen efter en kvart till tjugo minuters spelande för att jag nästan inte kunde andas pga förkylningen...
 
Innebandy. Jag spelar faktiskt med killarna här i Tingsryd och det är så sjukt nyttigt! Har testtränat för Växjös division 2 lag, men det kändes inte alls bra, men detta kommer utveckla mig något så fruktansvärt!
 
Nu till denna vecka.
I tisdags hade vi föreläsning med Bert Karlsson genom Google+ (som skype) från Kalmar, fast det enda han ville göra var att sälja sitt varumärke och en väldigt egoistisk föreläsning, men han lovade oss att komme till Tingsryd inom en snar framtid.
 
Imorgon och på fredag är veckans (och kanske månadens) höjdpunkt! Då kommer nämligen Andreas och Jonah, sångaren från Dirty Loops. Ni kan lyssna på Dirty Loops på denna länken: http://youtu.be/Ko0kdCf0zTE . Dessutom kommer det en man från The Times Magazine (tidningen som säljs över hela världen, där man burkar se Obama och andra kända artister) imorgon och ska göra ett repotage om AMB!!! Så himla coolt! För någon timme sedan fick vi reda på att även Molly Sandén kommer på fredag! Så OTROLIGT taggad!!
 
På lördag ska vi ha en helkväll/natt på KV med massor med musik på den nyligen uppriggade scenen, mat, kreativitet och spontanitet! 
 
Mamma kommer imorgon också och nu ska jag sluta bladdra och fortsätta fixa lite här hemma.
 
 
Ses!
 
Kram!
 
 
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________