Vilken underbar dag!

2013-10-07 | 23:08:00 | AMB | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hej!
 
 
Vilken underbar dag lyder rubriken och ja, det var en riktigt skön dag! 
 
Som första lektion hade vi lektion med Matilda i Estetisk kommunikation.
När jag och Vendela kom dit var sofforna, fåtöljerna och barstolarna i en kompakt ring och Matilda höll på att tända massor med ljus. Vi släckte ner och tittade på en kortfilm och satt och pratade. Jättemysigt!!
 
Efter detta hade vi bara Musikproduktion och jag slutade klockan 15.20. 
 
Jag och Lizette, min klasskompis bestämde oss igår för att vi ska skriva en låt, så vi gick till KV och började lite smått. Detta kommer nog bli riktigt bra!
 
Innan jag gick till KV ännu en gång och var i studion i några timmar så hade jag fotboll i en timme. 
 
Det var min dag.
 

Jag tänkte också berätta att på onsdag har vi lunchspelning på Wasaskolan från klockan 11.00-13.00 och på lördag är det spelning igen på "torget". En kanon kul vecka med andra ord!
 
Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag!
 
 
//Linn
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________