Times Magazine

2013-10-02 | 00:34:52 | AMB | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hej!
 
 
Jag tänkte bara berätta lite snabbt vad jag gjorde i helgen.
 
Jag börjar "bakifrån" med söndag. Jag åkte iväg på match i Lindsdal hela dagen. Vi vann med 7-2 eller något, hehe...
 
I lördags var det också match hemma. Vi vann! Jag blev även bjuden hem till Olivia på kvällen. Mycket trevligt!
 
I fredags hade vi skola som vanligt, efter skolan gick jag till KV och spelade in Isaaks och Hoteps lead. När jag står i studioni och precis spelat in kommer Mange in och frågar om jag skulle kunna bli intervjuad av en journalist från USA på telefonensom. Hon skulle göra ett repotage om AMB. Mange valde en tjej och en kille så jag körde, även fast jag har en stor rädsla att prata engelska och speciellt med engelsktalande personer, men vad vore livet utan utmaningar och att våga göra saker som man inte är bekväm med. Allt är en erfarenhet och nästa gång kommer det inte att vara lika jobbigt. Så jag körde. Det gick bra, lite svammel över orden, men hon förstod och var lugn. Intervjun pågick i ungefär 40 minuter. Gud så nyttigt det var!! Jag ångrar mig verkligen inte alls!
 
 
Nu ska jag äntligen få dejta sängen och sova!
 
 
Ses!
 
 
//Linn
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________