Taggar inför imorgon!

2013-10-08 | 21:32:48 | AMB | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hej!
 
 
Dagen har varit lugn. Sitter i min säng och funderar på att gå och sova. Imorgon ska jag nämligen gå upp någon gång mellan halv sju och sju för att vi ska träna på KV inför spelningen på skolan klockan 8.15 (vi börjar i vanliga fall klockan 9.15, 9.30, 11.20 eller klockan 14.00)... Lite jobbigt, men det måste göras det med! 
 
Det är tänkt att jag ska köra fyra låtar imorgon. Georgia on my mind av Ray Charles med Mange på piano, Safe and Sound av Taylor Swift med Isaak, Decode av Paramore med Sanna, Thor och Isaak och den sista, Party in the USA med Amanda H, Caroline och Isaak. 
 
Tänkte inte skriva så mycket mer, förutom att jag vill tacka alla er som läser min blogg! Jag såg även att på Ambs hemsida har de lagt till en kategori med elevbloggar och där finns även min blogg med. Jag tycker även att ni kan gå in där och kika på mina klasskompisars bloggar! 
 
 
Ses!
 
 
//Linn
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________