Sportdag

2013-10-10 | 23:00:00 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
 
Idag har jag, förutom att gå i skolan och städat, spelt fotboll och innebandy. Dubbelträning alltså.
Min nuvarande förening är Tingsryd United i fotboll. Jag ska även spela match på lördag med divison 2 igen. Denna gång är det en av de två kvalmatcherna. Laget ska försöka kvala sig kvar i division 2, denna gång är det bortamatch mot Karlshamn. 
 
I innebandyn ska jag skriva över mig till Väckelsång (Tingsryd har precis slagit ihop lagen med Väckelsång.) där jag spelar med killar eftersom att det inte finns något dam eller tjejlag här i Tingsryd. Jag känner själv att det kommer ge väldigt mycket att träna med killar eftersom att det är en helt annan fart och en helt annan fysik, om man jämnför med dam/tjej-innebandyn.
 
 
Nu ska jag sova och invänta fredagen.
 
Ses!
 
 
//Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________