Min helg

2013-10-17 | 23:50:23 | AMB | Linn's liv | Musik | Sporter | Vänner | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!


Det var några dagar sedan jag skrev här, men det är för att det inte hänt speciellt mycket och jag har inte haft någon riktig blogglust.
 
Tänkte i åtminstone berätta hur min helg ser ut.
 
Fredag: En vanlig skoldag och sedan ska jag till KV för att få lite extra hjälp av min kära rektor och pianolärare Mange med att hitta på något snyggt att spela tills en läxa vi fått av Matilda. Läxan är att vi ska hitta på två låtar som vi ska spela upp/sjunga, med en tanke bakom och dessutom ska vi hitta på ett typ av manus. En inledning och sedan varför man valt låten och sedan ett mittenprat där man presenterar nästa låt på ett bra och intressant sätt. Jag ska köra två egna låtar. En låt som jag skrev när jag var 11 som heter "I mina tankar" och sedan "See you never" och Mange ska hjälpa mig med "I mina tankar".
 
Efter det ska jag och många fler till Helsingborgarna och kolla på skräckfilm! Mycket trevligt!
 
Lördag: Den sista fotbollsmatchen för i år spelas på lördag mot Växjö. Det här kallar vi en finalmatch. Denna matchen är avgörande om vi får stanna kvar i division 2 eller om vi åker ner. Spännande!
 
På kvällen är det examination och sedan är jag bjuden hem till Maja.
 
Söndag: Läxdag och jag har även sånglektion.
 
 
Denna helg kommer alltså bli fullspäckad, som vanligt!
 
 
Ses!

 
//Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________