En vanlig dag i mitt liv

2013-10-03 | 00:30:00 | AMB | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hej!
 
 
Sitter här i soffan och tar det lugnt, pluggar lite och dricker en god pärondryck, mums! 
 
Vilken lång dag! (Fast egentligen inte) Dagen började klockan halv elva med pianolektion med Mange, mycket roligt! Sedan drog vi upp till Wasa och han hade historialektion med oss. En riktigt kul och bra föreläsning, många tankeställare och det gillar jag. Sedan fick vi mat, det var baconlindade färsbiffar och klyftpotatis med tomatsås! Jättegott, som vanligt!
 
Ensemble, vi började med vår blueslåt idag och vi blev ganska klara, imorgon blir det ett extra rep med Pär (läraren) direkt efter att vi haft sångclinic med en sångpedagog som heter Marta som ska visa lite CVT-teknik. Mycket, mycket roligt!
 
Kvällen spenderades först på KV, där jag började på en låt i studion och fick även sjunga Georgia on my mind där Mange spelade piano. Vilken härlig känsla tycker jag! Mange tyckte även att vi skulle köra den på en Open stage som vi har ibland här på AMB. Så om du läser detta Mange så tycker jag verkligen att vi ska göra det!!
 
Sedan cyklade jag till Thor, Alex och Ella och umgicks med Jesper, Ebba och Ella ett tag. 
 
Tycker helt enkelt att det varit en riktigt rolig dag, som de flesta andra dagarna!
 
Ses!
 
 
//Linn
 
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________