Halloweenfest

2013-10-24 | 13:16:59 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!!
 
 
Ikväll kommer vi på AMB ha en Halloweenfest, eftersom att vi snart får lov och så. 

Vi ska först äta pizza med lite halloweendekorationer på. Utklädnadstävling är också ett måste. Sedan ska vi/de som har förberett lite "Halloweeniga" låtar köra dem. Jag ska sjunga Decode med Isaak och eventuellt Sanna och Bring me to life med Amanda H och någon mer. Jättekul!!

Efter detta ska vi avsluta kvällen med en skräckfilm. Detta kommer bli en riktigt rolig kväll!
 

Imorgon blir det en vanlig skoldag, med bland annat film på svenskan. Efter skolan är det dags för mig att flyga hem till dalarna!
 
Jag har faktiskt inte haft någon hemlängtan, men nu, när man vet att man ska åka hem så börjar jag längta riktigt mycket! Jag ska ha ett jättemysigt lov hemma i Hedemora.
 
 
//Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________