Godnatt!

2013-10-26 | 23:35:24 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejsan!


Dagen blev lyckad! 

Jag är dock helt slut... Kom hem med en skjorta, fyra stickade tröjor, ett par jeans och mobil-skärms-skydd. Jag och mamma åt dessutom sushi!! HEAVEN!

På kvällen gick vi som sagt på en restaurang här i Hedemora som heter "En och en halv". Vi körde på tre rättersmiddag. Som förrätt åt jag toastskagen, till varmrätt blev det oxfilé och idahoklyftpotatis med limeaioli och pepparsås och till efterrätt åt jag en pannacotta med bär! MUMS så gott!!

Från att vi kom hem har jag och min bror hållit på att spela Xbox, som han har tjatat! Kul var det i alla fall!

När jag skulle gå och lägga mig sa jag det lite tyst och då kutade båda hundarna ner till mon säng. Frågan är om de saknat mig? Nu ligger de här och snarka och sover sött.


Glöm inte att ställa tillbaka klockan en timme nu alla!!

//Linn



_______________________ Kommentarer _________________________________________________