Mycket händer nu!

2013-11-19 | 23:41:35 | AMB | Linn's liv | Musik | Sporter | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej på er!


Det har som sagt varit jättedålig uppdatering, men jag ska bli bättre!! Jag lovar! Jag ska från och med nu försöka att lägga ner lite tid på bloggen varje dag så att ni får något litet åtminstone.

Idag har jag tränat innebandy med killarna! Jag måste säga att det var så sjukt kul!! Träningen innehöll mycket fys och ett par olika övningar med klubba och boll. På lördag kommer jag även att få gå upp mycket tidigt för att spela min första match med dem också. Mycket spännande!

På torsdag kommer produktionsteamet "Mastiff", som bland annat ligger bakom programsuccén "Så mycket bättre", till AMB. Mer om varför de kommer kan komma upp senare på bloggen (vet inte om jag får berätta så mycket mer).

På fredag har jag, Amanda H, Linnéa och Isaak en spelning här i Tingsryd. Vi ska vara förband till en tjej som ska sjunga. Det kommer att bli riktigt kul!!

Denna vecka är alltså spännande, kul och en vecka full med planering.

I nästkommande inlägg imorgon ska jag svara på kommentaren som jag har fått i inlägget under. Det kanske är fler som funderar och om det är något som ni funderar över så tveka inte att fråga!! Det är så himla kul med kommentarer, så det är bara att ställa frågor eller bara att slänga in en kommentar!


Kram

//Linn 
(Bild på Sanna från förra helgen i studion)
(Bild på Adam då det förbereddes inför en videoinspelning där Andreas berättar om AMB till er som ska söka nästa år)

(Lilla jag idag)
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Linda

Kom ju på att jag kan följa dej här:) Roligt att se att det går bra!
Lycka till framöver och sköt om dej:)
Kram Linda

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2013-11-20 ♡ 16:57:57
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------