Ett tag sen men...

2013-11-08 | 21:02:47 | AMB | Linn's liv | Vänner | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
....nu kommer det äntligen ett inlägg!

Min vecka har varit helt underbar, men ganska stressig. 

I onsdags hade vi redovisning av den där läxan som jag pratat mycket om som vi fick av Matilda. Det gick jättebra! Jag sjöng mina egna låtar, See you never och I mina tankar och berätta lite kring dem och så. Kvällen var magisk! 

Just nu sitter jag, Vendela, Alva och Paulina och hejar på Erik i idol. Tidigare ikväll så gjorde Alva och Paulina mat till mig och Vendela och det bjöds på tacos. Imorgon så åker de hem efter tre nätter inne hos mig. Det har varit supermysigt!!!

Imorgon ska vi på AMB ha en stor middag med Andreas och sedan ha Open stage. Det har visat sig, efter att jag räknat, att jag kommer sjunga/spela mer än 10 låtar imorgon... Hehe, men det ska bli RIKTIGT kul!!

Ses!!

//Linn



_______________________ Kommentarer _________________________________________________