Spelningar

2013-12-03 | 23:00:54 | AMB | Linn's liv | Musik | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejsan!


Jag tänkte berätta lite om i lördags. Examination och en minispelning i Tingsryds musikaffär Hyltec.

Den första spelningen var på Hyltec. Det var en valfri spelning på Tingsryd julskyltning där jag, Isaak och Linnéa spelade. Vi spelade i två timmar. De hade ställt en högtalare utanför affären så vi hördes ut över torget. Det var en bra uppvärmning inför kvällen.

60-tal var temat på den första examination som var riktigt uppstyrd. B-klassen fick arrangera hela kvällen från ljud till mat. Alla ensemblegrupper hade tränat in en Beatles låt och en 60-tals låt. Vår grupp körde Ticket to ride med Beatles och Happy together med The turtles och denna gången fick jag sjunga. På beatleslåten sjöng jag med My och på den andra låten med Stina. Det var jättekul för totalt var vi ungefär 130 personer.

Imorgon ska vi ha en liten lunchspelning jag, Amanda, Isaak och Lizette på Wasaskolan. Kul!

Tänkte också berätta att jag är med i Times Magazine! 


//Linn




_______________________ Kommentarer _________________________________________________