Hemma i helgen

2013-12-10 | 19:07:53 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejsan!


I helgen så var jag hemma i Hedemora. Hela familjen kol hit i torsdags då jag hade utvecklingssamtal. På kvällen var jag, familjen och Thor i studion och spelade in min jullåt. Det var jättekul!

Dagen efter åkte vi till Stockholm för att se på Idolfinalen. Jag hade ju hoppats på att Erik skulle stått i final, såklart (det var anledningen till varför vi bokade biljetterna från början), men jag fick träffas mina Gävle kompisar och Eriks familj och hade en riktigt trevlig kväll trots allt! Hela familjen bodde på Scandic i kungens kurva, vilket var mycket mysigt!

På lördagen blev det julklappshandling och sedan hemåtfärd.

Söndagen var lugn. Jag åt brunch med Maja och sedan åkte jag och pappa och inhandlade en liten högtalare till mig. På kvällen var vi på ett julbord och jag packade.

På måndag morgon klockan fem åkte jag och pappa till Arlanda och nu sitter jag här vid mitt bord i Tingsryd.


Detta var min helg.


//Linn




_______________________ Kommentarer _________________________________________________