2 dagar kvar!

2013-12-22 | 14:24:30 | Linn's liv | Musik | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejsan!


Idag har jag haft en spelning i Hedemora i en butik som heter Modette. Det är nämligen så att varje dag i december har det varit ett band/artist från Hedemora som fått varit med i en så kallad lucköppning, en överrasknings spelning och då har även den butiken man spelar i ett erbjudande. Jag spelade i en timme, med 14 låtar på både gitarr och piano. Mamma knäppte en del bilder så det kommer senare.

Nu är jag, mamma och Oliver på väg till Västerås för att handla det allra sista till jul. Två dagar kvar, två dagar?! Känns som att det var jul i förrgår eller något sådant... Tiden går läskigt fort. Snart fyller jag 17, ett år tills jag är myndig... Oj, oj....


//Linn




_______________________ Kommentarer _________________________________________________