Nytt

2013-08-10 | 22:55:43 | Bilder | Linn's liv | Musik | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej mina kära vänner!
 
 
Nu ser min blogg fin ut igen och denna blogg kommer nu att gå ut på att jag ska uppdatera och att ni ska kunna läsa nu när jag snart flyttar till Tingsryd i Småland.
 
Det första jag vill berätta är att imorgon ska jag, Maja och Alva spela i Vikmanshyttan klockan 14. Fyra låtar kommer det bjudas på:
What are words - Chris Medina, som kommer framföras på ett körarr (med stämmor), med mig på piano och Maja på tvärflöjt.
If I lose myself - OneRepulic, där Alva kommer vara solist men även lägga ett enkelt pianokomp och jag och Maja på en varsinn gitarr.
In the ghetto - Elvis Presley, jag är solist, Alva på piano och Maja på Gitarr.
Flickan och Kråkan -Mikael Wiehe, alla sjunger en varsinn vers och alla spelar enkelt gitarrspel.
 
Ses snart!
 
 
//Linn
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________