Första veckan

2013-08-31 | 00:43:44 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!

Nu har första skolveckan gått här på AMB och det har varit SUPER!
 
De första två dagarna var vi på Tjärö, en ö i Blekingae Skärgård. Det var jätteroligt och vi skrev som sagt en låt med Tania Doko och Maria Marcus, de är verkligen superduktiga!
 
På tisdagen hade jag och Vendela Idol-kväll med Thor, Alexander, Ella och Albin med varm choklad och grädde.

I onsdags hade vi lite genomgång på dagen och en föreläsning om branschen och AMB's tankar om hur vi ska kunna nå våra drömmar med Andreas.
 
I torsdags körde vi igång med schemat och våra lärare är helt underbara!
 
Idag, har vi haft två timmars och 45 minuters lång svenska och det gick jättebra! Vår lärare är jätteskön och öppen för förslag, sedan hade vi lunch, och just det! Vi får lunch från en restaurang och det är SÅ gott!! Efter lunch hade vi historia med Jakob och vi fick berätta hur vi vill ha våra lektioner och det är så himla bra!! Just nu sitter jag hos Ella, Thor och Alex. Jag och Vendela ska väl försöka ta oss hem snart, men eftersom att vi insåg att det är bra internet, så passade jag på att blogga och redigera lite bilder. Vi har i alla fall börjat på en jättebra låt, jag, Ella och Vendela.
 
Vi ses så snart som möjligt!
 
 
//Linn
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________