Tack och tack och tack!

2012-03-04 | 22:31:18 | Roliga saker!! | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejsan!


Ja, tack för kommentarerna, fyra kommenatarer är riktigt bra tycker jag! Ja, jag antar att jag får börja skriva lite mer igen.

Idag hade ju jag match, tja, det gick väl bra, vi låg under med 2-6 in i sista period. Men! Vi tog igen det!! Till 6-6 dock, men vi fick med oss en poäng istället för noll, så ja! Jag måste ju ändå vara lite nöjd, eller ja, jag är nöjd!
Jag har också pluggat idag, vi har andra världskriget prov på tisdag, i 180 minuter.. Jobbigt....

Imorgon blir det att åka till Gävle, till studion där jag och Johan ska försöka att producera en låt, vi får väl se hur det blir med det, men nog ska vi kämpa!

Nu har jag skrivit lite mer som de flesta önskade i kommentarerna, hoppas att det blev lagom med text!


HEJ OCH HÅ KOMPISAR!

/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Anonym

haha gud va söt du ärrrr <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://aileenalami.blogg.se/                2012-03-17 ♡ 10:05:15
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------