Rymdglass!

2012-03-07 | 22:21:18 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejsan!!

Jag hoppas att ni kollat på videon där nedanför!

Idag har det varit en skoldag, men det som var lite speciellt var att vi har fått smakat RYMDGLASS!!! Så sjukt coolt!!! Det var faktiskt jättegott, det såg ut som en godis, den var ganska hård och självklart inte kall, men supergod!!! Jag har även fått ett fotband från min klasskompis Alva, som varit i Indien!! Är så glad!!!

Imorgon ska vi kolla på en teater i skolan av "Ung utan pung" som kommer handla bland annat om nätmobbning! Åh!!! YES LOVE MY DAY!!

Bilder: Fotarmbandet och lite av vad som jag har haft på mig idag!

See ya!

/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________