Åh herre min gud..

2012-06-06 | 21:54:45 | Musik | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej på er!


Snabbt om min dag;
Jag har spelat fotbollsmatch mot Falu BS/Slätta SK och vi vann med 4-0, helt okej match, den var helt okej rolig och känner att jag gjorde en helt okej insatts. Jag lyckades göra en assist i alla fall! Taggar väl till nästa match som är på fredag! Annars har det väl varit en seg dag. Nationaldagen! HEJA SVERIGE!

Okej, nu till min rubrik. Jag antar att många har hunnit hört/sett ''sommarplågan 2012''? Men i alla fall, för de som inte har hört/sett den så kan ju jag berätta att den heter Kör bara kör och är med Gurkan. Gud vad PINSAMT. Varför kan inte Sverige lära sig vad riktig musik är? Herregud. Det är ju inte ens musik, han sjunger ju inte ens.. Och vadå Markoolio kopierat?! Han gör det bara för att bli ännu mer känd. Usch. VARFÖR?! Åh herre min gud. Undra vart ungdomarna är på väg... AVLIDER! Nästan...

Så jag var snäll och lägga in ''låten'' här nere så att ni kan få lyssna på den ''fina'' låten av Gurkan!

Kommentera gärna era synpunkter på låten!

/Linn


_______________________ Kommentarer _________________________________________________