''Oxfordupdate''

2012-07-07 | 21:58:32 | Bilder | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej på er!
 
Jag kan se på min statistik att ni fortfarande går in här på min lilla blogg, fast som sagt, den blir inte uppdaterad... Men, just nu får jag låna snälla Julies dator, så därför tänkte jag visa lite bilder på mig och Julie som vi tog före vi gick på discot/festen/partyt eller vad man nu ska kalla det. Så här kommer en såkallad ''BILDBOMB''!
 
Ha det bra!

/Linn
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Monia - mamma till Tuvalie

Var gärna med i mina olika tävlingar :) Enda kravet är att gilla på facebook, enkelt va? :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

Om länken krånglar så gå in på min blogg och kika under kategorin TÄVLINGAR. Ha en fortsatt trevlig dag!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://moniasundgrenjansson.blogg.se                2012-07-12 ♡ 10:59:03
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------