Mycket händer denna helg.

2012-01-28 | 00:16:10 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejsan på er!

Har blivit lite bild inlägg och ingen text, mer än rubriken, och det är väl för att livet rullar på. Igår var jag och Frida hos Johan i studion och vi kom hem halv ett inatt och somnade inte förrän ett.. Fast som tur var har det varit en kort skoldag, vi gick till två ungefär.

Pappa och min lillebror Oliver har varit på hockey i Leksand så då passade jag och mamma på att ha en mysig "tjej"-kväll, med skagen röra på rostat bröd till förrätt och till huvudrätt åt vi kött och friterade dollarchips med tre olika såser! Sedan åkte vi på innebandy, kom hem ungefär halv tio och gick ut med hundarna sedan satte vi på en film med coola, chips och godis! Mys!!

Nu ska jag sova och tagga inför imorgon då jag ska spela dammatch!!!

Ses!!

/Linn


Bilder: Vad vi åt idag och mina fina vänner<3

_______________________ Kommentarer _________________________________________________