WOHO! NU BLIR DET BLOGGANDE KAN JAG LOVA!

2011-09-27 | 22:28:14 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej mina kära vänner!

Åh!! Jag är överlycklig, för nu har äntligen blogg.se fixat iphone appen så att man kan uppdatera bloggen med text och med bilder, det innebär att jag kommer kunna blogga vart jag än är med hjälp av telefonen!

Dom senaste veckorna/dagarna som jag inte har varit här har jag haft bland annat tre prov, so, no och matte prov. Det enda resultatet jag har fått tillbaka är mitt no prov där jag hade 45 av 50, vet inte om jag är helt nöjd, men tja helt okej. Jag har haft två spelningar, en PRO och en på stadshuset!! Har även varit hos Anna, som jag även ska till på fredag, haft kör, matcher (både innebandy och fotboll) och massvis med läxor!

Tja, har precis sett idol, Frida (min kompis från Hedemora) gick inte vidare... Synd!
Nej men nu ska jag sluta att pladdra, ni får lite kvällsbilder när jag och min bror var ute och gick med hundarna och plus min mammas nybakade "kakor" (kommer inte ihåg vad dom heter..;))

Ses/hörs imorgon!

Hej och hå!

PS. Ni kan följa mig på instagram, linnjans! DS.

_______________________ Kommentarer _________________________________________________