Testar med den här designen, funderar på att ändra min header till svartvit..

2011-09-11 | 22:59:16 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej!!


Nu har jag hittat en design som jag tycker ser hyffsad ut, jag kör med den här ett tag, men som sagt, jag tror att jag byter ut headern helt eller bara gör den svartvit, vi får se. Men jag tycker att den här är finare än den gamla!

Jag kanske ska berätta vad jag har gjort i helgen, igår var en riktigt speciell dag och en riktigt, rikitigt rolig dag! Jag och pappa åkte nämligen till Stockholm och till Gröna Lund för att titta på min kompis Erik som skulle sjunga där på Stora Scenen, han var otroligt bra! Vi tittade även på Isa, Wiktoria och Oliver som jag också känner.
Johan (min sångcoach), Micke (en producent), hans tjej, Lisa och Klara (plus Lisas och Klaras mammor, Paula och Anna) var också där! Efter att vi tittat på dom köpte jag ett åkband och dom köpte ett åkhäfte, sedan åkte vi karuseller, gick i spökhuset med Micke och Johan också. Sedam efter någon timme var Erik, Isa, Wiktoria och Oliver klara med intervjuer och sådant (då hade Klara och Lisa åkt hem.) så gick jag, Erik, Wiktoria och Oliver och åkte karuseller. Det var jättekul verkligen!! Jag skrattade jättemycket!
Underbara vänner man har!

Idag har jag fixat bloggen, tittat på tv och pluggat.. Vi har prov på onsdag i biologi. Idag är det ju även tio år sedan terrordådet på wall street center. Tankarna går ju självklart till dom, dom nästan 3000 personerna som dog den 11 September 2001!

Nu får ni en av bilderna som jag knäppte i fredags!


Hej och hå!

PS. glöm inte att rösta på Amanda i True Talent, hon har fått en andra chans, det går att rösta till midnatt idag : http://www.tv3.se/true-talent/tittarnas-val det är länken! DS.


_______________________ Kommentarer _________________________________________________