SHIT VAD MYCKET LÄSARE IGÅR, TÄNK OM DET FORTSÄTTER?!

2011-11-20 | 20:02:38 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejhallå!


Jag vet faktiskt inte... Men igår när jag skrev på facbook att det var ett viktigt inlägg här igår så steg min statistik till 119 läsare och 150 stycken sidvisningat och nu är den nere igen på 5-10 stycken... Jag vet inte... Men är min blogg tråkig? Snälla berätta vad jag ska förbättra!!
Vad vill ni att jag skriver om?

/en fundersam Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Mirja

Den är inte tråkig! :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://mirjaniininens.blogg.se/                2011-11-20 ♡ 20:07:46
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Linnea

Jag tycker du ska dela upp dina inlägg mer så dom inte blir så långa med mycket text, för då är det jobbigare att läsa + att du kan ha fler bilder som passar till det du skriver! och kanske inte bara skriva om det du gör på dagarna utan andra saker också, typ musik, kläder, foto eller så. :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://lsundling.blogg.se/                2011-11-21 ♡ 15:36:44
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ ida- mitt liv i meningar

blogga oftare & mindre inlägg :-)

fin blogg föresten! :-)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://tommila.webblogg.se/                2011-11-21 ♡ 15:49:04
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------