På väg till tandläkaren och brandalarm på skolan!

2011-11-10 | 09:48:33 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej!

Haha, ja nu sitter jag i bilen på väg till tandläkaren. Precis när jag skulle gå från franskan så kommer sjuksköterskan in och frågar efter en person och då hör man ett ganska svagt "tjut" i hallen och det visar sig att det är brandalarmet och som ni vet ska man ju bara springa/gå ut på en gång när det händer, så jag sprang och hämtade mina saker på bänken, sprang till skåpet, slängde in grejerna och på med ytterligare kläderna och hämta väskan, sedan ut. Haha!
När jag kom ut var nästan hela skolan ute och gymnasiet!
När jag och mamma åkt mötte vi två brandbilar som var på väg till skolan, så det kanske inte bara var en övning..

Och därför får ni en jätteful bild på mig från ett program som heter iMajicam på min iphone som min kompis tyckte var lite cool. ;)

Hej och hå!

_______________________ Kommentarer _________________________________________________