Ni är för underbara!

2011-11-03 | 00:16:56 | Musik | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej på er!

Åh. Jag ser att ni fortfarande kikar in och ja, bara idag har jag haft 21 läsare fast jag inte har uppdaterat på år och dagar... Men tja.. jag skriver nu i alla fall och ja.. Det har väl hänt massor med saker, eller nja, mest prov, läxor och skola, skOLA och SKOLA...
Tja, det känns som att skolan tar över all tid och mina fritids intressen, musik, innebandy och så, dessutom är jag nästan aldrig inne på datorn förutom på loven...

Nu har vi pratat klart om det. Tja, vad ska jag berätta?
I helgen har jag varit på konfirmations läger från fredag till måndag, mitt ute i skogen och tältat, disskuterat, skrattat och haft det allmänt mysigt.

Igår knäppte jag hela 219 stycken kort på mig själv!!! Snacka om att ha tråkigt... Plus att snälla, fina Gina ville redigera några av bilderna, plus några till så nu har jag i alla fall inte bild brist kan jag lova!! Kommer också deffinitivt en ny header till det också! :)

Idag har jag väl städat rummet, spelat gitarr, sjungit, datorn, stickat och innebandy. En allmänt tråkig dag faktiskt...

Men imorgon (idag) kommer jag ha JÄTTEKUL!!!! Först ska jag och min fina lillebror på bio klockan 13.30 och kika på Smurfarna! Sedan åker jag och pappa till Gävle för att spela in och sjunga. Ska  även få träffa Natta (min kompis) i ungefär 10 minuter.. Men det är ju värt det ändå!

Fredag: Då kommer Vendela och Mathilda (Vendela bor i Lammhult, vid Växsjö och Mathilda bor i Vimmerby) och då ska jag träffa dom, sova i studion och vara med på en festspelning!! KUUUL! :D

Lördag: Åker väl hem från studion och tar det lugnt..

Söndag: Innebandy DM hela dagen!! :D

Sedan har jag även spelat in Breakeven med The Script som kommer här nere och eftersom att jag inte känner att jag har haft tid och kommer ha väldigt mycket i veckan så får ni jättegärna skriva en kommentar med en fråga, om ni undrar något. Kommer nog något litet inlägg lite då och då. Men nu ska jag sova och tagga till imorgon!!

Kram!!!



_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Isabell

Åhh, va fint du sjungar :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://lovisaisabell.se                2011-11-03 ♡ 12:04:57
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Mirja

Du sjunger jättefint. :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://mirjaniininens.blogg.se/                2011-11-03 ♡ 15:08:49
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ sabina

det var längesen jag hörde dig sjunga nu. och guuuud vad duktig du är!!! puss <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://sabinaahelle.blogg.se/                2011-11-03 ♡ 16:41:22
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Ida Eriksson.

Satan Linn vad du sjunger bra! Nu måste du sjunga för mig nästa gång vi ses Kram!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2011-11-10 ♡ 13:06:53
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------