Lovet är slut och skolan har börjat.

2011-11-07 | 17:51:00 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej!

Nu är skolan igång igen vilket betyder läxor, prov, sena dagar, tidigare dagar och mindre blogg tyvärr..
Helgen har varit jättekul, i fredags till lördag sov ju jag i studion med Johan, Vendela och Mathilda, vi sov i två timmar.. ;) jag åkte hem vid nio, sedan direkt efter det åkte vi till Ludvika för att se min brors hockey match och sist åkte vi till ett shopping center som heter kupolen och jag handlade ett örhänge medan mamma och pappa handlade kuddar.
Igår var jag på dm i innebandy hela dagen, vi spelade 96 dm så det gick faktiskt bra!
Nu är jag på väg till innebandyn och ja.. Nu har jag uppdaterat, har även inte fått några frågor, så jag antar att ni inte har något att fråga om mig. :)

Ni får en bild från fredags då jag skulle ha uppdaterat i bilen men som vanligt funkade inte appen..

Hej och hå!

_______________________ Kommentarer _________________________________________________