L i n n

2011-05-06 | 23:32:05 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejsan!


Igår kom vi hem 01.00/01.30.. Jättetrött! Fast min egna låt blev färdig producerad, nu är det bara texten som är kvar ;)

Idag har jag varit hos Anna och sjungit. (plus skolan) Jag sjöng en låt som heter ''Us - Regina Spector'' och det gick faktiskt jättebra. Nu har jag fått fyra till låtar som jag ska träna in. :)

Imorgon har vi match, våran första seriematch också, mot Slätta klockan 13.00. Sedan kanske jag åker till Gävle och sover där hos min kompis Felicia. :)


Nej, vi ses imorgon!

/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ vispen

Vad roligt att det går så pass bra med låtskrivandet. Vad ska låten handal om? Har du bestämt det än? Lycka till med att lära dig låtarna du ska träna in, Regina Spector är verkligen duktig. Säg gärna till när du har spelat in något nytt som jag kan få höra, det vore kul. Kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://vispen91.blogg.se/                2011-05-07 ♡ 18:39:57
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------