Jag är kär i s o l e n !

2011-05-08 | 19:40:06 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------


Hej!


Idag har jag:
* Suttit vid datorn.
* Skrivit ut 22 låt texter och bränt en skiva med bakgrunderna till texterna
* Fixat en header
* S O L A T !

Åh! Jag älskar solen! ÄNTLIGEN är den tillbaka! Nu kommer den där härliga sommar känslan tillbaka igen!
HÄRLIGT!

Igår spelade vi fotbolls match och vi var 11 stycken som spelade (det antalet som man högst får vara på plan), vi hade två till personer men dom gjorde illa sig på uppvärmningen eller i början av matchen, så vi fick spela EN HEL match UTAN byte! 2 x 40 alltså. Dessutom var det mot Slätta.. Ja, men vi kämpade på jättebra ändå! Det var ju så varmt också. Haha, aja.

Imorgon skulle jag och min kompis Felicia ha sjungit på Gävle sjukhus på barnkliniken där, men det visade sig att hon inte hade hört av sig osv. Så det blev inget och då vet ni varför jag höll på med alla bakgrunder och texter, det var tills imorgon.

Jag svarar på kommentaren imorgon.


Ses!


/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________