Bloggpaus!

2011-05-20 | 23:06:43 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej,


Idag blir det ett sista inlägg innan jag reser till Polen för att sjunga. (Antagligen i direkt sänd tv i en stad som heter Suwalki.) Jag åker nu på Onsdag (25) och kommer hem den 30.
Varför jag inte ska blogga är för att jag har:
*Läxor
*Sången
*Packningen

Nu kommer i alla fall klippen från Helges Talangjakt 2011.
Klippen kommer i ordningen som jag räknar upp nu:

1:a plats Zara Larsson
2:a plats Lisa Ajax
3:dje plats LINN JANS!

Nu får ni sitta och njuta av musik, medan jag är borta!


Ses!

Ha det så bra alla!


/Linn









_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ linnea s

din låt var skitbra! :-D <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2011-05-21 ♡ 14:22:30
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------