Svar

2011-03-04 | 09:27:40 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejsan!!

Jag ska svara på en kommentar i det förra inlägget. Jag uppdaterar senare ikväll igen!

Postat av: vispen

Åh, vad roligt att du har skrivit en egen låt! Vad handlar den om? Och den vill jag verkligen höra sen! Lycka till i talangjakten!
Krya på dig, det är aldrig roligt att vara sjuk... Kram

2011-02-28 @ 20:04:33
URL: http://vispen91.blogg.se/


Ja, jag är jättenöjd med den! Den handlar om en tjej som har förlorat sin pappa på gatan, ungefär så.
Tack så mycket! Jag tror att det kommer upp på Youtube och sedan på min blogg när jag har sjungit den live!

Tack så mycket! Kram!

Ses!


/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________