slut på sportlov..

2011-03-06 | 21:22:44 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejsan!


Jag tänkte skriva hur mitt sportlov har sett ut:

Måndag: Låg hemma på soffan och gjorde INGENTING

Tisdag: Blev mycket bättre i förkylningen men gjorde ingenting då heller.

Onsdag: Bowling med min lillebror, Oliver, sen åt vi mat hos farmor och farfar (jag, Oliver, mamma och pappa.) och sedan klippte jag mig och åkte till Maja och sov över där.

Torsdag: Var hemma hos Maja och innebandy träning och tittade på en film med familjen som jag inte kommer ihåg vad den heter.

Fredag: Började träna riktigt på låten Firework med Katy Perry som jag ska sjunga nu på tisdag.

Lördag: Innebandy match med 95:orna, vi vann med 14-2. På kvällen gjorde mamma och Oliver super goda muffins och spelade kort!

Söndag: Innebandy match mot 98:orna och ÄNTLIGEN vann vi med 4-2! :D och nu är jag taggad inför tisdag eftersom att jag ska sjunga på gallerian Nian i Gävle och sedan efter det är det en till spelning i Hille, PRO. AWSOME!

Imorgon får ni outfit bild! :)

/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________