Sammantfattning av mina veckor utan bloggen!

2011-03-25 | 14:55:47 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejsan! Jag hoppas att det är bra med och jag ber om ursäkt om att jag inte har varit så aktiv på min blogg på den senaste tiden. Det här har jag gjort under mina oaktiva dagar på bloggen: * Sjungit på kungsberget i Gävle (en slalombacke i Gävle), PRO spelning i Hille och inne på Helges fritidsgård och sedan sjungit i Gallerian Nian i Gävle. * Varit i Stockholm hos min sångpedagog Anna. * Sjungit på Helges, i studion. * Varit med i MusikDirekt och gick vidare till länsfinalen som kommer att äga rum i Borlänge den 9 April på Cozmoz. Ungefär så har det sett ut, + skolan såklart. Igår var jag i studion i Gävle och gjorde klart min låt och en kille som kallas Wille var där! Gud vad längesen det var, ungefär 2 år sen?! Det var jättekul att träffa honom igen i alla fall! Men man får ju inte glömma Erik såklart! Han, jag och Wille i studion med Johan! Jättekul! Just nu sitter jag i bilen på mammas nya iPad och är på väg till Stockholm igen, till Anna som vanligt, och denna gång ska jag sjunga min egna låt och Livin' on a prayer med Bon Jovi. Jag lovar, nu blir det här det sista jag skriver! Imorgon ska jag sjunga på hotell Winn i Gävle och sedan på Stadshuset och kanske sova hos Felicia! :) Ses! /Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ vispen

Vad roligt att du gör så pass mycket roliga saker hela tiden och att det år bra med sjungadet! Kan jag få höra din låt? Det skulle vara jätteroligt. Lycka till i Stockholm och på hotellet och i stadshuset, det är ju inte alla som får chansen att sjunga där :) Kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://vispen91.blogg.se/                2011-03-25 ♡ 15:15:58
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------