Kort inlägg!

2011-03-09 | 21:53:46 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej,


Nu blir det ett snabbt inlägg.
Idag har jag inte gjort någonting, skolan.

Igår gick det jättebra på spelningen!
Alla var jätteduktiga och det finns bilder lite längre ner.
Jag fick två svarta vårjackor (mamma köpte), en från H&M, 149:- och en från Intesport 600:-. Jag fick också en vit skjorta från BikBok som jag tror kostade 199:-. Ni får förhoppningsvis bilder på det sen.

Nu ska jag gå till min underbara säng och läsa och sen sova!

Godnatt!

/Linn


_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ celia

Du är verkligen grym på att sjunga! :) Var där å såg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://celiagustafsson.devote.se                2011-03-12 ♡ 17:03:53
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------