Helt underbart!

2011-03-27 | 20:18:44 | Musik | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!


Ursäkta för det senaste inlägget! Det blev något jättekonstigt med iPaden så det ser inget vidare ut...

Igår hade jag 2 spelningar, så vi var i Gävle hela dagen!
Hur kul som helst!

Mellan spelningarna åkte jag, Felicia, Klara och Lisa till studion och jag och Felicia började genast att leta låtar inför en spelning som vi ska ha på Gävle sjukhus på barnavdelningen.
Just nu har vi jättemånga låtar, så nu är det bara att välja ut några av dom också.. Hihi.

Efter det åkte Felicia in till stan för att boka bord på Church Street, men det var flera timmars väntetid så därför åkte hon vidare till en Thairesturang men där var det också fullbokat, så vi gick in till Andersbergs centrum och åt pizza med Johan, Klara, Lisa, Emmy, Felicia, Erik, Rebecca och jag + nästan allas föräldrar.

Sedan åkte vi iväg mot Stadshuset och HERREGUD vilken publik!!
Dom gjorde en lång orm och det var världens applåder efter varje låt och vi fick köra tre extra låtar. Haha!


Efter spelningen kom det fram minst tre stycken till Johan som var intresserade att boka oss (Helges artister). AWSOME! :D

Sedan gick alla till Church. Jag och pappa tog något att dricka och jag åt lite vitlöksbröd jättesnabbt sen åkte vi hem.


Och imorgon har vi studiedag!




Ses!


/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Lisa<3

Hej jag tycker att din blogg är superbra men finns det någon på helges som har en blogg så skulle jag uppskatta att få ett svar ! men dom behöver inte ha en blogg men du kan bara säga namn för jag kanske känner någon där / ha det bra Lisa:)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2011-03-28 ♡ 22:31:46
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Rebecca Jansson Falkenberg!

Hej fina du!

Vill bara tacka dig och helges för grym bra underhållning i samband med Svenska friidrottsförbundets årsmmötets bankett... Ni gjorde det grymt, vet inte hur många gånger jag kom fram till er efteråt, men ni var gryma... Kicka in min blogg kanske du vet vem jag är...?

Ha det toppen bra och var rädd om dig.

Rebecca Jansson Svenska friidrottsförbundets ungdomsråd!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://madebybeccis.bloggplatsen.se                2011-04-22 ♡ 09:42:56
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------