firework!

2011-03-07 | 20:55:25 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!

Idag har jag varit i skolan och det var helt okej.
Men det hände ingenting speciellt. En helt vanlig skoldag!

Efter skolan gick jag och Lovisa hem och jag fick mina fördelsedags presenter i efterskott (jag fyllde 14 år den 29 Januari.), hihi, hon hade inte inslagspapper så hon hade fixat sakerna i påsar och försökte få det att se det fint ut, gulligt!
Därför får ni ingen outfit bild på mig idag utan får lite andra bilder på vad jag fick och en annan bild.
Imorgon får ni antagligen en outfit bild eftersom att jag ska sjunga då i Gävle och då ska jag sjunga Firework av Katy Perry och Georgia on my mind av Brenda Lee.
Men det beror på vad jag hinner eftersom att det är innebandy också. :)

Vi ses!

/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________