Ramlade på jättemånga brännäslor så nu har jag märken på armen..

2011-06-24 | 23:39:07 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej igen! :)


Idag har jag försökt träna in låten som jag ska sjunga imorgon, det har väl gått sådär.. Jag ska nog lägga mig och sedan imorgon klockan 09.00 ska jag upp, äta frukost, klä på mig osv och sedan åker jag, Oliver (min lillebror) och pappa till Brunnsjöliden och spelar fotboll! :)
Nu på kvällen har vi, familjen, ätit jättegoda saker och haft det mysigt! Vi åt helt perfekt grillat kött med potatis och tzatziki och hemmagjord inlagd gurka, räkröra och mycket mer!

Efter fotbollen ska jag fortsätta med låten tills den sitter stenhårt och sedan vid 20.00/20-15 åker jag och mamma till spelningen i Torsåker för att vi (Helges artister) ska sjunga på ett ungdomsdisco och då ska jag som sagt sjunga Marry the night - Lady Gaga. Ja.. Vi får väl se hur det går med min förkylning..(!)

Nej nu ska jag sova,
Godnatt alla mina bloggläsare!

/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ vispen

Spela gärna in när du och de andra sjunger imorgon! Jag skulle tycka att det var jätteroligt att höra någon ny inspelning med dig, det senaste jag hörde var den där julskivan du var med på förra året tror jag. kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://vispen91.blogg.se/                2011-06-25 ♡ 01:36:35
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------