Hemma från Polen!

2011-06-03 | 00:10:46 | Musik | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hem ljuva hem...


Åh, jag ÄLSKAR att vara hemma, att sova i en riktig säng, med tv kanaler som man förstår något på, mysiga hundar som ligger i sängen tätt intill en och pappa!

Jag kom hem i måndags kväll, jag har varit jätteslut dom här dagarna och därför har det inte blivit något bloggande.

Polen:

Onsdag: Kom fram till flygplatsen i Litauen ca 21/22.00 och åkte därifrån på den guppigaste väg som jag någonsin åkt på! Jag var uppe i taket med huvudet flera gånger (vi åkte i en buss). Vi kom fram till hotellet vid 02.30 och jag somnade 03.00.(?)

Torsdag: Den här dagen gick vi runt i Polen, tog en låång sovmorgon och klippte ett medley till fredagen.

Fredag: Tävling, soundcheck klockan 07.30 och sedan när alla hade sjungit (från Sverige) så gick dom andra för att köpa något att äta. Men jag kände inte för något, det slutade med att jag nästan svimmade... Vi åt nämligen 16.00...
På kvällen skulle vi sjunga vårat medley i tv, vi går upp på scenen för att göra ett soundcheck, efteråt säger dom att vi inte ska få sjunga något mer, att det var den ''riktiga'' gången.. Många blev besvikna.
Helt plötsligt säger dom att vi inte skulle få sjunga 9 låtar på lördagen utan att vi skulle sjunga medleyt där, (vi hade kommit överens att vi skulle sjunga 9 låtar), det slutade med att vi nästan åkte hem. Men till slut så fick vi ändå sjunga våra 9 låtar i tv på lördagen.
Sedan tittade vi på film, det var jättekul! Jag kom ner till mitt rum 02.30/02.00.

Lördag: En lång sovmorgon! Sedan åt vi, soundcheckade och sjöng på den stora scenen inför tv! JÄTTECOOLT! JÄTTEKUL!
Film igen.

Söndag: Sova, umgås med Emmy och Alva på förmiddagen, vi hade det skitkul! Sedan klippa ett till medley och sedan småspringa till ett stort köpcentrum och sedan blev det mer strul.. Men det fixade sig till slut! Vi fick sjunga våra två medleyn och sedan gick vi till en restaurang och åt, vi hade det skitkul! Sedan gick vi till hotellet och jag somnade 23.30 med en packad resväska.

Måndag: Vi gick upp 04.15 och gjorde det sista och sedan tog vi oss ner för att lämna in nycklar och åka till Litauen för att vara där en hel dag.
Jag, Klara, Lisa, Johan, Elin, Paulina och Towa åkte in till stan och satt i princip på den bästa restaurang som jag har ätit på i hela 3 timmar. Det var jättemysigt och allt!
Sedan åkte vi hem.



Ett lååångt inlägg men väldigt kortfattat.

Jag ska lägga upp fler bilder senare i helgen.


/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________