Helges idag!

2011-06-03 | 12:46:38 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------



Hej alla bloggläsare!


Om ni inte orkade läsa mitt otroligt långa inlägg igår så förstår jag! (Det skulle inte jag orka heller)

Idag blir det ett betydligt kortare inlägg.

Idag ska jag till Gävle och göra en låt till Junior Eurovision Song Contest med Johan. (Johan har varit på ett möte med SVT med Christer Björkman och vill att vi ska fixa låtar som vi ska skicka in. Han visade mig och några andra för Christer. Fränt!)
Jag åker dit vid 15.00, tror jag och sedan vid 21/21.30 går vi och äter med en tjej som heter Johanna på Churtch Street med Johan och sedan åker vi hem.

En bild från Polen.


/Linn


_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Linnea

Kul med Junior eurovision!

Får man sjunga på engelska?

:)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://lsundling.blogg.se/                2011-06-03 ♡ 19:45:43
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------