Har badat med Sabinis och spelat fotboll idag.

2011-06-27 | 22:57:45 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------


Hallå!


Tja.. Ni kan läsa vad jag har gjort idag i rubriken! :)
Igår sov jag till halv tolv, SKÖNT! Sedan tittade jag och mamma på någon film, den var bra. Sen gjorde vi inget mer den dagen.

I lördags sjäng ju jag och det gick jättebra! Det hände något med våran kamera, den slutade att funka när jag sjöng så vi fick inte det inspelat, så nu ska min kompis mamma ladda upp klippet på YouTube, men jag vet inte när den kommer upp.. Men så fort den är uppe på YouTube kommer den självklart upp på bloggen! :)

Vid 21.00 idag var hela familjen ute på en kvällspromenad med hundarna! (Glömde självklart kameran inne) Mysigt!! Jag och en av hundarna sprang jättemycket! Mer spring = Bättre kondis! ;)

Nej, nu ska jag fortsärra med mitt.

Ses!


/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________