Hade tappat lusten med allt.. Det var därför jag inte bloggade.

2011-06-23 | 00:23:20 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!


Ja.. Ni ser ju rubriken, det är skälet till att jag inte bloggat och sen har jag inte orkat. Aja, nu blir det i alla fall bättre uppdatering kan jag lova!
Jag ska också berätta att efter att jag tappat lusten med allt, (framförallt musiken) så har jag verkligen insett att musik är det jag vill hålla på med, inget annat! Jag har hittat nästan 30 riktigt bra låtar på ungefär 1-2 veckor! Nu sitter jag varje kväll och sjunger igenom dom! JAG ÄLSKAR VERKLIGEN MUSIKEN! Jag har skrivit en låt om allt som hände som jag faktiskt blev riktigt nöjd med!
Nu ska jag VERKLIGEN satsa!


Mitt sommarlov har jag varit på det där lägret, det var JÄTTEKUL! Jag lärde mig jättemycket nya saker! Jag har dragit på mig en förkylning... Kul..
Sedan har jag knäppt kort på mig själv, på min mosters nya hundvalp och varit med Linnea idag! Vi fikade, badade och kika på världens konstigaste film, fast den var bra! Den heter Black Swan och handlar om en jätteduktig tjej som dansar balett och får en huvudroll som hon alltid har velat ha som heter Svansjön, fast det är något konstigt med berättelsen (pjäsen) det börjar nämligen hända på riktigt (som jag fattade det som), ja, den var faktiskt bra, fast som sagt, kontig. Mycket svängningar osv.

Imorgon spelar jag fotbollsmatch mot killarna i  Säter klockan 14.00 och sjunger (antar jag).

Lite kort på mig och hunden Mimmi.

Ps. Ni får jättegärna kommentera låtar som jag skulle kunna sjunga, både äldre och nyare! Skulle bli jätteglad!! Ds.


/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ vispen

Jag har också känt den där känslan, att man inte känner för att göra någonting och att allt känns tråkigt och segt.

Vilka låtar lyssnar du mest på just nu?

Vad kul att du lärde dig mycket på gitarrlägret! Jag vill också lära mig att spela något instrument, gitarr eller piano tror jag.

Lycka till på fotbollsmatchen imorgon! Kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://vispen91.blogg.se/                2011-06-23 ♡ 12:10:56
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Anonym

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2011-06-24 ♡ 20:54:47
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Paulina

det är väl inte din hund linn??:O

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://paulinasfoton.blogg.se/                2011-06-27 ♡ 16:12:41
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------