GLAD MIDSOMMAR!!

2011-06-24 | 14:31:49 | Roliga saker!! | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------


Hej!!


Jag orkade inte blogga igår kväll, så jag gör det nu istället! :)

Igår spelade ju vi match mot killarna, vi förlorade med 5-1 ;) Jag var inte alls bra.. Eftersom att jag är jätteförkyld och jag har inte tränat på nästan 2 veckor... Haha, jag fick spela på nästan ALLA platser!! Muffins både på kant och i mitten (Den platsen är mellan topp och mittfältet), russin (bakom muffins, mellan backar och muffins) och mittback med Linnea!! (Linnea brukar alltid spela som russin eller muffins, biland även på topp) Haha, vi var bäst! Fast egentligen inte.. !

På kvällen fick jag även reda på att jag, Julia och Seyran från vårat lag har gått vidare till Zonlägret i Malung!! GUD VAD COOLT!!! Vi ska vara där en hel helg!!! Vi kommer verkligen ha en jätterolig helg!! ÅH JAG LÄNGTAR!!

Idag ska vi äta gott med familjen och mysa!

Jag berättar mer ikväll vad som hänt under dagen och vad som händer imorgon!


Postat av: vispen

Jag har också känt den där känslan, att man inte känner för att göra någonting och att allt känns tråkigt och segt.
Vilka låtar lyssnar du mest på just nu?
Vad kul att du lärde dig mycket på gitarrlägret! Jag vill också lära mig att spela något instrument, gitarr eller piano tror jag.
Lycka till på fotbollsmatchen imorgon! Kram

2011-06-23 @ 12:10:56
URL: http://vispen91.blogg.se/

Svar:
Ja..
Just nu lyssnar jag på ''Lady Gaga - Marry the night'' eftersom att jag ska sjunga den imorgon, men annars är det allt från Whitney Houston och Leona Lewis till Jessie J, Paramore, Adele och Lady Gaga. :) Men det kanske inte var något svar?
Du får skriva en till kommentar om du vill ha ett bättre svar med låtar. :)
Ja, det var jättekul!! Vi spelade både gitarr, munspel, trummor och så fanns det ett el piano men det användes inte. Varken gitarr eller piano är svårt, det är bara att leta på någon bra låt och sätta sig med en gitarr eller ett piano och spela ackord. Ackord till låtar finns på bland annat: http://www.ultimate-guitar.com/ kika in där! :)
Tack tack! :)
Kram!!

Nu ska jag fortsätta träna in den låten '' Marry the night - Lady Gaga''

Glad midsommar!!

/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Emmy

Sv: Photoscape - AniGif.



Du drar dit bilderna du tagit ( du knäpper i bildserier på kameran och så fotar du när du kanske går eller gungar eller nånting! ) och så drar du bilderna - det står - och så är det klart sen :) Du kan ändra hur lång tid du vill att varje bild ska synas också! :)



Kram!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://emmyericsson.blogg.se/                2011-06-24 ♡ 15:35:14
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ vispen

Tack så jättemycket för svaret på min kommentar! Har du någon spellista, kanske från spotify eller youtube? I så fall vore det jättekul om du ville lägga upp länken till den på din blogg :)

Jag har testat den där hemsidan, den är säkert jättebra om man ser men eftersom jag är blind ser jag inte riktigt hur man ska spela. Så jag får försöka ta lektioner eller lära mig av någon som kan förklara eller visa hur jag ska göra. Det blir säkert bra :) Tack för tipset i alla fall!

Vad roligt att du kom med på fotbollslägret, ha så roligt där!

Att ni förlorade mot killarna var synd men å andra sidan ska ju killar kunna vinna över tjejer för att de är längre, starkare och så vidare.

Glad midsommar!

Kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://vispen91.blogg.se/                2011-06-24 ♡ 19:26:06
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------