Gamla go'ingar, är det inte så man säger?

2011-06-07 | 22:10:36 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejhej!


Idag har jag varit i skolan och haft fotbollsträning.

Imorgon ska vi ha en speciell sak på skolan som heter Mentordag på skolan och då ska vi vara med våra mentorer en hel dag! Schema för imorgon:

09.00 - Samling i konferensrummet
10.00 - Fika (från skolan eftersom att en i våran klass vann en grej på skolan)
10.30 - Rektorn kommer till oss och förklarar varför vi inte ska ha min världens BÄSTA mentor för klassen och för honom.
11.00 Mat
Ca 11.30-13.00 Film, bad eller bara mys med klassen beroende på väder.
13.00 - Glass från Lappens för att våran klass var bäst i orientering av 7:orna!
14.00 SLUT!

Sisådär schema för dagen. Efter när vi har slutat går jag hem och sedan gör mig i ordning för spelningen!

Kul dag, förutom, att det antagligen blir sista dagen för Erik, men efter imorgon så kommer nog rektorn hata mig eller INTE tycka om mig eftersom att jag kommer kämpa för att få ha kvar Erik (mentorn)!

Nej nu MÅSTE jag gå och lägga mig!

Ses!

/Linn


_______________________ Kommentarer _________________________________________________