Ett långt, härligt sommarlov framför mig just nu! YES!

2011-06-11 | 23:44:14 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hallo!


Igår var det skolavslutning, det gick bra. Vi sjöng i kyrkan med kören. På kvällen klockan 18.00 gick bussen till Leksand.
Jag försökte lägga in en bild på mig och min kompis från mobilen när vi var på bussen men det gick inte.. :( Aja..
Det var hyfsat kul, det var jättetråkigt med aktiviteterna (man tröttnade på en gång och det fanns inte så jättemycket att göra.) men som tur var så var ju jag med mina otroliga vänner! Vi var 9-11 stycken tjejer som var med varandra och vi hade det jättekul!
Vi kom hem vid 02.30, så därför bloggade inte jag.

Idag har jag och mamma köpt strängar, plektrum och några saker fler saker till elgitarren eftersom  att jag ska vara med på ett Blues läger från måndag till lördag och därför kommer inte jag kunna blogga, det kan bli någon rubrik lite ibland men räkna med att det inte blir någonting alls.

Imorgon har jag fotboll, jag ska packa och städa rummet!

Ses!


/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________