Det gick jättebra idag!

2011-06-05 | 21:47:37 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej hallå!


Idag har ju jag varit på det så kallade Zonlägret i Avesta och det gick faktiskt jättebra! Det var först ett två timmars tränings pass och teknik pass.
Sedan lunch, teori och till sist fotbolls matcher på 7-manna plan i en och en halv timme! Det var jättekul, en riktigt rolig dag! :)

Imorgon ska jag spela fotboll igen (fotbolls match) och träna på en skolavslutnings låt och sedan en till låt som heter ''Who you are - Jessie J''.

Jag ska svara på två kommentarer sen ska jag sova tror jag,



Postat av: Linnea

Kul med Junior eurovision!
Får man sjunga på engelska?
:)

2011-06-03 @ 19:45:43
URL: http://lsundling.blogg.se/


Svar: Nej, man får inte sjunga på engelska! :)



Postat av: maja

vad gullig du är hjärtat.
inte för att jag håller med.
själv tycker jag att du är den mest omtänksamma personen som jag träffat och du ser till så att alla trivs och att alla kommer in i vårat helgesgäng.
vill man ha en trevlig stund kan man se till att umgås med dig så är allt klappat och klart på stört.

du är så snäll vännen.
tycker om dig jag!

2011-06-05 @ 15:31:29
URL: http://majaaknilsson.blogg.se/


Svar:

Gud vad snäll du är maja!
Men jag tycker exakt det jag skrev om dig i förra inlägget! Du är underbar!
Ett stort hjärta till dig!


Ses!

/Linn


_______________________ Kommentarer _________________________________________________