4-0 till oss i matchen mot Falun

2011-06-06 | 21:37:07 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejhej,


Resultatet av matchen ser ni i rubriken, jag fick vätskebrist, så jag var bara ''avlastning'' för dom som var trötta (jag hoppade in någon gång i några minuter för att dom andra skulle kunna vila) fast vätskebristen kom till andra period.
Jag har tränat in en ny låt som heter Smile - Avril som jag ska sjunga på onsdag istället för Who you are - Jessie J, då uppträder jag/vi (Helges) på en grej för 7-9 som heter Stolt och nykter som är i Furuvik, i Gävle.
Kul!

Imorgon är det skola och fotbolls träning.

Nu kommer det massa bilder, dom flesta från Polen, ni får gärna kommentera om ni gillar någon av bilderna.:)

/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Amanda Levin

Hej!



Sjunger ni i Furuvik imorgon? :O Jag ska också dit!Ååh vad roligt, då får jag träffa er igen! Och höra er sjunga, ni är ju så duktiga! :D



Kram Amanda

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://amandalevins.blogspot.com                2011-06-07 ♡ 19:43:16
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------