Veckans tema!

2011-01-13 | 17:34:51 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Yes!

Här kommer det på en gång:

Veckans Tema:

Den här klänningen hade jag när jag sjöng låten Jag ljuger så bra med Linda Bengtzing när jag var 9 år.

Kjolen hade jag runt midjan över klänningen och som ni nog kommer ihåg så bör hon ju kläder på Melodifestivalen och det ville jag också göra så på kanten av klänningen sitter det ett karbors band som drar av hela kjolen, hur det såg ut får ni en bild på här under också, som bonus! :)

Jag sjöng lten för första gången i Vasaskolan's aula där jag vann för första gången! (Fast då hade inte jag på mig dom kläderna, men ändå!) Då fick jag en blackout!! Jag sjöng HUR FALKST som helst i ungefär halva låten för att jag var så otroligt lycklig! Hihi..

Klänning och kjolen:





När jag sjunger den på torget i Hedemora vid resturang En och en halv:






SES!

/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ j'l

tävling på bloggen, du har chans att vinna en inbjudan till bloggsvar, allt du behöver göra är att berätta varför just du är värd den ! :-)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://aalmajohanna.blogg.se/                2011-01-13 ♡ 19:51:38
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------