Veckans tema!

2011-01-14 | 21:03:53 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Veckans tema


Dom här tröjorna gjorde pappa till mig när jag sjöng Twist of love av Sidsel Ben med Svängjängets dansare!
Jag gicka och vann för andra gången i Vasa aulan och sedan vann jag också (för första gången någonsin) i Sveaparken samma år! Magiskt...
Jag var 11 år när jag framförde den låten och första gånge på engelska för mig.

Jag hade även på mig den svarta kjolen som jag hade på nyår (den finns också på bloggen om ni går ner en bit.)

Jag tycker att tröjan är riktigt cool faktiskt. :)

Det andra som ni ser är en väst. :)





Nu ska jag tagga vidare tills imorgon för då blir det SM-kval med Säter IF i fotboll! :D


Ses!


/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________